środa, 12 października 2011

Styling the Stars - Stardoll . Cz.I + Powitanie

Witam was ! No więc mam 12 lat , na stardoll mam nick oliwie19032 . Blog o wszystkim na stardoll . O czym  tylko chcecie jest także Styling The Stars które będą stylizacje gwiazd na stardoll jak nazwa mówi . Jako pierwsze postanowiłam właśnie to zrobić . No to więc zapraszam . :))


Jako pierwsze postanowiłam zrobić stylizacje  5-ciu medoratorek na stardoll czyli - Calie.Stardoll , Gosia_Stardoll , Eda_Stardoll , Noemie.Stardoll i GiuGiu.Stardoll .



Calie.Stardoll - 



Styl takii se , jedyne są 2 rzeczy które mi się podobają a są to - Sweterek ze sklepu stardoll i szal z FOLK . Już dalej mi się nie podoba . Stylizacja mi się NIE PODOBA !!! .


Gosia.Stardoll - 




 Rozumiem że stylizacja na hallowen , ale bez przesady .. Brzmi powiedzenie : Polki to najładniejsze kobiety , może w realu , ale nie na stardoll !! Gosia ma także duży biust a ta fryzura jest już przestarzała .. I to nie pierwsza Okropna stylizacja , ale to chyba najgorsza z najgorszych ugh , ohydna stylizacja . Aż szkoda słów ...




Eda_Stardoll 






No i ... druga stylizacja na hallowen , widać że nasze ,, kochane '' medoratorki dość dobrze się przygotowują na te święto duchów jak to się mówi . Cóż to chyba jak na razie najlepsza stylizacja ze wszystkich to chyba Turskie dziewczyny najładniejsze kobiety na stardoll , a nie .. polki ? Stylizacja mi się podoba tylko ta fryzura i usta wszystko zepsuły ; // . Choć Stylizacja (nie licząc włosów i .. ust) jest bardzo udana . Bravo Eda , trzymaj tak dalej ; )) . 






Noemie.Stardoll




Iii .. znowu głupie słowo - Francuskie Dziewczyny na zawsze modne , w Francji  To oczywiste ... ale na stardoll hahaha , śmieszni jesteście , jeśli powiecie że Noemie to modna Paryżanka na stardoll ;p . Stylizacja okropna morska ?!! Ojj .. kochana może w francji jest ciepło , ale to nie znaczy że jest lato . Ja bym uważała że stylizacja taka se , mogła ją zrobić z 2 miesiące temu na wakacje , a nie o ttak jak teraz zaczyna się Jesień , deszcze , wiatr , wichury .. Dalej już nie dopowiadam .. 



GiuGiu.Stardoll



Kochana dopowiem Ci tak samo jak Noemie , to nie lato ! Powiem że Calie już lepiej ubrana , na jesień po prostu a nie na początek lata !! Jesteś z Włoch , to tam nie jest lato tylko jesień . Gdy by nawet było lato , to i tak na KIT bym postawiła bo nic nie ma dobranego tylko strój już wszystko , taaa ? . 



Wyniki  - 
1. Eda_Stardoll
1. Calie.Stardoll
3. Noemie.Stardoll
4. GiuGiu.Stardoll
5. Gosia.Stardoll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz